BMW S 1000 RR (2019+) VODNÍ A OLEJOVÝ ZÁVODNÍ (EVO) CHLADIČ
Produkt:Art. 362 EVO
BMW S 1000 RR (2019+) VODNÍ A OLEJOVÝ ZÁVODNÍ (EVO) CHLADIČ (KIT obsahuje vše potřebné viz v popisku dole) Celý popis
- BMW S 1000 RR (2019+) VODNÍ A OLEJOVÝ ZÁVODNÍ (EVO) CHLADIČ - KIT
- H2O PERFORMANCE – ITALSKÝ VÝROBCE CHLADIČŮ SE ZVĚTŠENOU VELIKOSTÍ PRO ZÁVODNÍ MOTOCYKLY
- (Součástí sady jsou potřebné silikonové hadice a hliníkové trubky, připojení vody a oleje, bezpečností síťka, víčko chladiče na tlak 2 bary, gumové kroužky, držáky)
- PATENTOVANÝ CHLADIČ EVO – chladič se zvětšenou velikostí navržen pro jezdce závislé na výkonu svého motocyklu.
- H2O PERFORMANCE RACING EVO – exkluzivní patent Galletto Radiatori, chladič Racing Evo má zvětšenou velikost a disponuje bezkonkurenčním výkonem. Speciálně navržen pro špičkové závodní jezdce.
- TVRDÁ FAKTA - Čím více výkonu motor vyvíjí, tím více tepla vytváří. Jakmile motor dosáhne přibližně 85 ° C (185 ° F), začnete ztrácet výkon a při přibližně 118 ° C (244,4 ° F) byste mohli ztratit 6-7 HP a nakonec riskujete vážné poškození motoru. Problémy s chlazením jsou hlavní příčinou poruch při všech typech závodění: chladič je velmi důležitý pro výkon a životnost vašeho závodního motoru.
- JAK TO FUNGUJE - Chladič odvádí nevyužité teplo motoru. Toho je dosaženo kapalinou, která přenáší teplo z motoru do chladiče. Jakmile se kapalina dostane do chladiče, zde se následně teplo odvede.
- PROČ HLINÍKOVÝ ZÁVODNÍ CHLADIČ - I když je koncepce chladiče poměrně jednoduchá, získání funkce chladiče v extrémních podmínkách automobilových závodů není tak jednoduché. Většina sériových chladičů pro motocykly a automobily není navržena tak, aby obstála v náročných podmínkách automobilových závodů.
- Většina chladičů pro silniční použití je navržena dle principu co nejnižších nákladů. Výsledkem je, že většina OEM chladičů je pouze dostatečná pro chlazení motoru automobilu nebo motocyklu během normálního používání - zapomeňte na používání při extrémních podmínkách během závodů.
- Trubky v chladiči jsou primárním zdrojem chlazení a žebra jsou až sekundární. Vzhledem k tomu, že trubky jsou mnohem dražší než žebra, většina OEM chladičů zvyšuje množství žeber, aby se snížilo množství použití nákladných trubek. Dobrý hliníkový závodní chladič má pravý opak - větší povrch trubky pro primární chlazení a méně žeber, což umožňuje mnohem efektivnější chlazení. Zvýšený počet žeber na OEM chladiči může také nepříznivě ovlivnit výkon chladiče. Vzhledem k tomu, že další žebra umožňují menší prostor pro průchod nečistot, je obtížnější, aby vzduch potřebný k odvádění tepla procházel chladičem.
- To je velmi důležité v automobilových závodech, kde je přítomno více nečistot, gumy a jiných nečistot. Navíc vyšší počet žeber může představovat malé omezení vzduchu, které způsobuje, že vzduch proudí spíše po stranách chladiče než skrz něj.
- Dvě další výhody hliníkových závodních chladičů jsou pevnost a hmotnost. Většina hliníkových závodních chladičů má nádrže přivařené k trubkám, spíše než pájené nebo utěsněné epoxidem. Díky tomu je chladič mnohem silnější a schopnější obstát v náročných podmínkách závodění.
Internetový obchod si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.